Saturday, May 16, 2009

Selamat Hari Guru!!

16 mei..
setiap tahun akan diraikan hari guru..

aku paling suke hari guru..
tengok cekgu2 semua buat persembahan..
main sukaneka..
tengok cekgu gembire dapat hadiah..
tengok cekgu2 semua nanges sebab kami pelajar buat persembahan mengejut tuk mereka..
best2..

lagi 4 tahun tuk aku habeskan pengajian aku nie...
dan aku akan jadi salah seorang insan2 yang akan mencorak mase depan anak2 bangsa..(ayat mantap)hehe..

Dengan ini aku mengambil kesempatan tuk mengucapkan terime kaseh dan juge selamat hari guru kepada:

1. cekgu2 di sekolah rendah (P) sultan ibrahim
2. cekgu2 di sekolah menengah (P) sultan ibrahim
3. lecturer2 di Koleh matrikulasi melaka
4.lecturer di multimedia university
5. lecturer2 di institut perguruan bahasa antarabangsa...
6.cekgu2 tuition...cekgu oja...cekgu faizal..

dan selamat hari guru juga kepada:
1. Bakal2 guru di seluruh malaysia....
2. cekgu2 di SMK La Salle..(tempat aku sbe)..

SELAMAT HARI GURU!!!


2 comments:

The Man Who Lose Himself said...

Slmat hari guru kepade cikgu ilidina....huhu~

Ilidina.. said...

time kaseh cekgu ijat..