Saturday, July 18, 2009

Visa+harry potter

Halloo2...agak lame tak tulis blog nie..kesian tk update..haha..last week aku agak bz and malas nk update blog..hari nie baru de semangat nak tulis...

14 julai 2009


Aku g kl buat visa...aku bertolak from melake kul 7pg and smpai kl kul 9 pg..mak aku turunkan aku kat lrt university aku nek lrt smpai kl central coz nk jumpe ana and
nk bt bank draft..sebut pasal bank draft nie, mggu b4 aku bt visa, aku dh bt dah bank draft..then tibe2 je terbace kat lip vi pnye status kat facebook..die tulis harge visa dah..aku pn agak keliru then tnye die..pastu die bg link harga visa yg baru..dr rm783 nek ke rm849..aduh dh 1 keje aku kne bt bank draft tambahan sebanyak rm66..huhu..then after bt bank draft aku, ana n sya2 bergerak ke wisma mca...ble smpai tuh rmai gak classmate aku kt sane..and aku agak sasau kt situ..coz tk tau nk bt pe..naseb baik ade gak kawan2 yg nk tolong..thnks guys..habes je bt visa aku nek lrt smpai ke asia jaya di mana mak aku jemput di situ...pas
tu aku n mak aku g shah alam ke rumah makcik aku...dalam kul 4 lbh bertolak ke melake...

16 julai 2009

birthday adeqku irsyad...

happy 11th birthday...

17 julai 2009

Adeq aku nini boleh balik rumah for the weekend..so aku and mama g seremban amek die..b4 amek aku n mama g jusco seremban 2 tuk jalan2 jap coz adeq aku bole balik after 2pm..aku bli 4 buku..sekarang nie de 5 buku yg aku tk bace lg..hehe..aku tgh bace buku Growing Up in Trengganu by Awang Goneng...

18 julai 2009

Tadi g Dataran Pahlawan nk tgk movie Harry Potter and the Half Blood Prince...hmm..bagi aku ah..cite nie agak mengecewakan skit..coz agak slow and byk sgt mushy stuff..hehe..aku tau buku harry potter yg ke6 nie all the characters are teenagers and hormones dalam bdn membuak2..hehe..tp part yg dumbledore mati tuh mmg rase sedeh ah skit..huhu..

No comments: