Saturday, August 1, 2009

Ogos menjelang and tagged by zam...

yah....dh bulan 8 dh..cepatnye...huhu..bulan nie strt pose...pastu raye...huh!!tp raye thn nie bukan di malaysia...kne raye di tempat owg..huhu..sedey2..tkpela..aku g sane tuk nk blaja...ok..entry kali nie tuk nk jwb tag..aku telah ditag oleh zam..hehe...here we go..


Nama: Ilidina Binti Mahadi

Nama Pangilan : ili or nina

Tarikh lahir : 26 April 1988

tempat lahir : Hospital Sultanah Aminah JB

Status : status tak dapat dikenal pasti..hehe

Hobi : membaca...mendengar muzik...melayari internet...

Makanan kegemaran : suka makan masakan mama saya

Minuman kegemaran : banyak sangat la

Cita- cita : Saya dulu ingin menjadi seorang pilot atau pun seorang akauntan...tp sekarang saya sedang belaja untuk menjadi seorang guru..hehe..ayat sangat skema..

pengalaman buruk : semasa saya tingkatan 5, saya jatuh tersungkur di depan penonton yang ramai ketika berlari dalam acara 4x100m..sangat malu n bersalah kerana buat team saya kalah..huhu

Pengalaman manis : banyak sangat...

Perkara yang disukai :banyak perkara yang saya suka..

Perkara yang tak disukai : menunggu....

adakah anda berpuas hati dengan apa yang anda ada? : ya..saya bersyukur dengan apa yang saya ada sekarang ini

Harapan : menjadi seorang manusia yang sempurna..hahaha


saya ingin tag sape2 la yang rajin nak buat tag nie..jangan lupa letak gambar cam whoring anda...hehe

No comments: