Monday, January 26, 2009

Brother and sister!!

Petang tadi aku agak pening buat assigment social studies..so i took a time out to rest my head..and i decided to write something for my this blog..well,tibe2 takde idea pula..pk punye pk..then i heard my lil bro's voice..menjerit suruh aku buat maggi tuk die...(dengan bengangnye,aku pun buatkan la die maggi)...so for this post i'm gonna write about my brother and sister..


IWANI BINTI MAHADI




- 16 tahun

-tkcian

-dilahirkan pada 29 may 1993

-suke menyakitkan hati aku

-zodiac gemini

-semua rahsia aku die tau

-suke share topap dengan aku

-suke bace komik

-aku sayang sangat kat die



MOHD IRSYAD BIN MAHADI


- 11 tahun
-dilahirkan pada 16 julai 1998
-zodiac aku tak tau
-suke makan maggi (tapi tak reti buat sendiri)
-suke menyakitkan hati aku
-aku suke suruh die buat keje
-daddy's boy
-manja nak mampos dengan parents aku
-suke nanges (die dapat ps2 die dengan menitiskan air mate depan ayah aku)
-aku sayang sangat kat die walopun die nie gedik!!

No comments: