Sunday, October 4, 2009

Nasib ku yang malang..huhu

Semalam memang hari yang malang bg ku..huhu..tk perlu lah aku bagitau kenapa..huhu...aku mmg sedih dan rase sangat marah...sgt marah pada diri aku coz cuai sgt..huhu..tkpelah..aku redha..Allah s.w.t nak uji aku tuh..maybe de hikmahnye tuh..mood aku pn jadi tk best je semalam...tapi malam smlm happy skit ah coz ijat 'kakak' buat open house...seronok aku dapat makn2 nie..timekaseh kat ijat,dila,hasmath n lipvi..dapat makan free...terubat skit kesedihan aku..huhu...

5 comments:

zz said...

do elaborate more. aku boringla x byk org post entry lately.

Ilidina.. said...

hahaha..malas ah z..

.a.n.a s.y.u.k.r.i.a.h. said...

xpe ili.sume yg berlaku ade hikmahnye.walaupun ayat ni cliche tp tu je ayat yg mampu aku pk.aku pernah 3 hp.xpe2.perasaan bersalah itu akan hilang x lame lagi.

John E said...

hey ili.. :)

Ilidina.. said...

ana: harap2 begitulah..huhu

john: hey 2 u 2..huhu